FAQ's

Jag har precis lagt en order, när skickas den iväg?
Vi gör vårt bästa för att skicka ut varor så snabbt som möjligt. Vi har som mål att skicka iväg ditt paket inom 24 timmar på vardagar, den genomsnittliga leveranstiden därefter är 1-2 dagar.
Spårningsnummer kommer att uppdateras strax efter att din order skickas iväg.


Jag är inte nöjd med min order, kan den returneras?
Vi erbjuder 100% pengarna tillbaka-garanti om produkten är defekt eller skadad. Du har 14 dagar på dig att skicka tillbaka produkten för att få full återbetalning. Du måste skicka tillbaka produkten på egen bekostnad och när vi har mottagit produkten återbetalar vi hela köpbeloppet. Vänligen ange ditt namn och ordernummer på de returnerade paketen.
Observera: Om din beställning är på väg, vänligen vänta tills den anländer innan du returnerar den för att få återbetalning.

Vänligen notera att produkter som har tagits i bruk inte accepteras, eftersom returpolicyn endast gäller nya produkter.

Kan jag avbryta min order?
Du kan avbryta din order. Du måste avbryta din order innan den skickas iväg. Om varan redan har skickats, vänligen använd vårt enkla retursystem för att skicka tillbaka paketen för återbetalning.

Jag har skrivit in fel adress, vad gör jag nu?
Om du har stavat fel eller fyllt i fel adress automatiskt, vänligen titta på din orderbekräftelse-e-post. När du har dubbelkollat om den angivna adressen är felaktig, vänligen meddela oss via e-post på info@aiviq.se. Om den angivna adressen är felaktig, kan vi ändra adressen till den korrekta inom 24 timmar eller tills paketet skickas iväg.

Hur lång tid tar leveransen?
Den genomsnittliga leveranstiden är 1-2 vardagar.

Jag har en fråga som inte har besvarats, kan ni hjälpa till?
Absolut! Vi är här för att hjälpa till. Vänligen skicka oss ett e-postmeddelande till info@aiviq.se, och vi hjälper dig gärna på alla sätt vi kan.
Vi tar emot ett stort antal e-postmeddelanden, så om du vill ha ett snabbt svar, vänligen bifoga ditt ordernummer och klargör problemet tydligt, tack.