FAQ's

Jag har just lagt en bestÀllning, nÀr skickas den?
Vi gör vÄrt bÀsta för att skicka varor sÄ snabbt som möjligt. Vi har som mÄl att skicka ditt paket inom 24 timmar pÄ vardagar, den genomsnittliga leveranstiden dÀrefter Àr 1-2 dagar. SpÄrningsnumret kommer att uppdateras direkt efter att din bestÀllning har skickats.

Jag Àr inte nöjd med min bestÀllning, kan den returneras?
Vi ger dig 14 dagar att skicka tillbaka den till oss för full Äterbetalning. Du stÄr för returfrakten, nÀr vi har mottagit produkten kommer vi att Äterbetala hela beloppet för ditt ursprungliga köp. VÀnligen ange namn och bestÀllningsnummer pÄ de returnerade paketen.
Observera: Om ditt paket Àr pÄ vÀg, vÀnligen vÀnta pÄ att det ska ankomma och returnera det innan du fÄr en Äterbetalning.

Observera att produkter som har anvÀnts inte accepteras, eftersom ÄngerrÀtten endast gÀller nya produkter.

Kan jag avbryta min bestÀllning?
Du kan avbryta din bestÀllning. Du mÄste avbryta din bestÀllning innan den skickas. Om varan redan har skickats, vÀnligen anvÀnd vÄrt enkla retursystem för att skicka tillbaka paketet för en Äterbetalning.

Jag har angett en felaktig adress, vad gör jag nu?
Om du har stavat fel eller automatiskt fyllt i en felaktig adress, vÀnligen kontrollera din orderbekrÀftelse via e-post. NÀr du har dubbelkollat att den angivna adressen Àr felaktig, vÀnligen meddela oss via e-post pÄ info@aiviq.dk. Om den angivna adressen Àr felaktig kan vi Àndra adressen till den korrekta inom 24 timmar eller tills paketet har skickats.

Hur lÄng tid tar frakten?
Den genomsnittliga leveranstiden Àr 1-2 vardagar.

Jag har en frÄga som inte besvarades, kan ni hjÀlpa?
Absolut! Vi Àr hÀr för att hjÀlpa dig. VÀnligen skicka ett e-postmeddelande till info@aiviq.dk, sÄ hjÀlper vi dig gÀrna pÄ alla sÀtt vi kan.
Vi fÄr ett stort antal e-postmeddelanden. Om du vill ha ett snabbt svar, vÀnligen bifoga ditt bestÀllningsnummer och förklara problemet tydligt, tack.